Directorul executiv al CrowdStrike regretă impactul global al actualizării software defectuoase
CrowdStrike lucrează în acum cu fiecare client în parte pentru a-i readuce din nou online.

Articol de Andrei Ilinca, Publicat: 19 Iulie 2024, 16:32 • Actualizat: 19 Iulie 2024, 16:32
Fondatorul și directorul executiv al firmei de securitate cibernetică CrowdStrike, George Kurtz, a declarat vineri că societatea „regretă profund impactul pe care l-a provocat”, după ce o actualizare software defectuasă a provocat întreruperea serviciilor IT în mai multe zone din lume.
Kurtz a declarat pentru NBC că problema globală a fost cauzată de o eroare a unei actualizări.
„Am identificat acest lucru foarte repede și am remediat problema”, a declarat acesta, adâugând că CrowdStrie „lucrează acum cu fiecare client în parte pentru a ne asigura că îi putem aduce din nou online”, potrivit The Guardian.
Întreruperea nu a fost cauzată de un atac cibernetic
Potrivit acestuia, o „interacțiune negativă” între sistemul de operare al Microsoft și actualizare a dus la prăbușirea calculatoarelor și a provocat o întrerupere a serviciilor, încă în desfășurare.
Întrebat cum a putut o actualizare defectuoasă să provoace un astfel de haos global, el a spus: „Trebuie să ne întoarcem și să vedem ce s-a întâmplat aici, sistemele noastre sunt mereu în căutarea celor mai recente atacuri din partea adversarilor”.
El a mai declarat că nu există nicio posibilitate ca problema să fie cauzată de un atac cibernetic, dar a precizat că, deși a fost identificată și emisă o soluție, „ar putea dura ceva timp pentru ca unele sisteme” să își revină la normal.