RAR: Chatbotul RAReş răspunde întrebărilor despre ITP, programări şi cartea de identitate a vehiculului
Chatbotul își va îmbunătăți performanețele pe măsură ce va interacționa cu utilizatorii.
Articol de Iulian Busan, Publicat: 30 Septembrie 2024, 16:40 • Actualizat: 30 Septembrie 2024, 16:40
Registrul Auto Român (RAR) a lansat un nou chatbot, intitulat „RAReș”, cu scopul de a simplifica accesul la informaţiile despre serviciile şi procedurile sale, informează, luni, un comunicat al instituției.
Chatbotul va evolua pe măsura interacțiunilor
„Vrei să verifici rapid când expiră inspecţia tehnică periodică a maşinii tale? Vrei să ştii cum trebuie să procedezi dacă ai pierdut cartea de identitate a vehiculului sau cum să obţii o programare într-o reprezentanţă? De acum, e mai simplu de interacţionat cu noi, mai uşor de accesat informaţii tehnice, via Chatbotul RAReş, disponibil pe site-ul Registrului Auto Român”, menționează comunicatul.
Noul chatbot RAReş are capacitatea de a procesa volume mari de informaţii şi de a înţelege limbajul natural uman, relatează Agerpres.
„Pe măsură ce va interacţiona cu utilizatorii, RAReș va învăţa continuu din aceste schimburi de informaţii şi va fi mai performant şi mai precis în furnizarea de răspunsuri şi soluţii personalizate”, precizează RAR.
Citește și: Ministerul Finanțelor a decis diminuarea cuantumului tichetului Rabla Plus, anunță Mircea Fechet