Confruntat cu scăderea vânzărilor, McDonald's își va regândi strategia de prețuri
Compania s-a confruntat cu o reacție negativă din partea clienților după ce a majorat prețurile semnificativ în timpul pandemiei.
Articol de Matei Pavel, Publicat: 30 Iulie 2024, 08:07 • Actualizat: 30 Iulie 2024, 08:20
Gigantul industriei fast-food McDonald's a anunțat că își va regândi strategia de prețuri la nivel mondial după încasările s-au redus.
Unitățile deschise de cel puțin un an au înregistrat o scădere a vânzărilor de 1% în perioada aprilie-iunie, comparativ cu anul anterior, prima astfel de scădere de după pandemie, relatează BBC.
Declinul s-a produs în ciuda faptului că lanțul internațional a oferit diverse promoții în încercarea de a recâștiga clienții atenți la costuri și pe cei care au boicotat produsele din cauza războiului Israel-Gaza.
Directorul executiv Chris Kempczinski a spus că rezultatele slabe determină compania să „regândească complet” politica de prețuri.
Acesta le-a spus investitorilor că se va baza în continuare pe reduceri pentru a încerca să oprească declinul vânzărilor.
Acțiunile companiei au crescut cu peste 3% după acest anunț.
Chris Kempczinski a dat asigurări că McDonald's are forța necesară pentru a face ca strategia să funcționeze, dar a admis că sunt necesare eforturi susținute pentru a recâștiga încrederea clienților.
Franța se numără printre țările în care brandul a fost vizat de apelurile de boicot generate de războiul israelienilor împotriva palestinienilor din Fâșia Gaza. Alte companii americane, precum Starbucks, au fost de asemenea afectate.
Citește și. ANAF şi-a depăşit planul de colectare în primele 6 luni