BUCUREȘTI: Sistem easybox pentru ridicarea documentelor oficiale, instalat în incinta Primăriei Sectorului 2
Cetățenii Sectorului 2 pot sări peste drumul și timpul de așteptare la ghișeu pentru ridicarea documentelor solicitate.
Articol de Iulian Busan, Publicat: 05 Aprilie 2024, 15:42 • Actualizat: 05 Aprilie 2024, 15:42
Inovație pentru cetățenii din Sectorul 2 al Capitalei, după ce un sistem de cutii securizate tip easybox, a fost instalat la sediul primăriei pentru ridicarea documentelor oficiale.
Sistemul, denumit „smart locker”, este similar celui folosit în industria de curierat pentru livrarea coletelor, iar cetățenii Sectorului 2 își pot ridica în orice momente documentele solicitate din cutiile aflate în incinta sediului, relatează Agerpres.
„Cred că este o inovaţie la nivelul Bucureştiului, această primărie deschisă 24/7. Îţi laşi numărul de telefon la registratura primăriei, iar atunci când documentele sunt gata, ele sunt depuse în acest smart locker de unde le poţi ridica primind un SMS cu un cod QR. Documentele pot fi ridicate dimineaţa devreme, seara târziu, în weekend, de sărbători, oricând. Oamenii nu vor mai fi nevoiţi să îşi ia liber de la serviciu ca să vină să îşi ridice documentele de la primărie”, a detaliat edilul Sectorului 2, Radu Mihaiu, într-un comunicat al instituției.
Pentru cei care preferă mijloacele tradiționale de interacțiune, ghișeele primăriei rămân deschise. În prezent, instituția caută soluții pentru depunerea documentelor fără ca cetățenii să mai efectueze drumuri la ghișeu.
Primăria Sectorului 2 va lansa curând două noi platforme online, și anume un portal menit să simplifice și să îmbunătățească relațiile de comunicare cele aproximativ 2.700 de asociaţii de proprietari din Sectorul 2 şi platforma ePS2, prin care toate serviciile primăriei vor fi disponibile online.
Citește și: Primăria Generală se ocupă de combaterea țânțarilor