"Matinalul" de la Radio România Actualităţi, lider de audiență în Bucureşti
Peste 116.000 de ascultători aleg zilnic "Matinalul" RRA, cu Daniela Petrican și Cătălin Cîrnu.
Publicat: 25 Ianuarie 2024, 19:18 • Actualizat: 25 Ianuarie 2024, 19:56
"Matinalul" de la Radio România Actualități conduce în clasamentul celor mai ascultate emisiuni de dimineață din Bucureşti, arată cel mai recent studiu de audienţă radio realizat de IMAS şi Mercury Research în perioada august-decembrie.
Potrivit cercetării, zi de zi, peste 116.000 de ascultători aleg, în medie, "Matinalul" RRA, cu Daniela Petrican și Cătălin Cîrnu.
| Citește și: Radio România Actualități, cel mai ascultat post de radio din București
Radio România Actualităţi a depășit Radio Zu în Capitală, al cărui "Morning ZU" a avut o medie de 103.000 de ascultători.
Potrivit aceluiași studiu de audienţă radio, Radio România Actualități a devenit cel mai ascultat post din Capitală.
RRA este lider pe București, cu o medie de aproape 190.000 de ascultători zilnici în perioada analizată și un market share de 14,2%.
Cifrele sunt în creștere față de valul de audiență anterior.
| Citește și: Radio România, la a 95-a aniversare
La celelalte categorii ale studiului, Radio România Actualități are rezultate similare în privința audienței pe mediul urban.
Postul public are cea mai mare cotă de piață, de 12,5%. O cifră similară în privința cotei de piață se înregistrează și la nivel național, unde postul RRA este, de asemenea, lider.
Pe podiumul audienței naționale se mai află Kiss FM și Radio ZU.
Audienţa posturilor Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) însumează 3.090.700 de ascultători, posturile SRR ocupând 23% din timpul total de ascultare la nivel național, fapt care plasează Societatea Română de Radiodifuziune în topul preferinţelor ascultătorilor.
Radio România le mulţumeşte acestora pentru încrederea acordată!
Valul de toamnă al Studiului de Audienţă Radio a fost realizat în perioada 28 august – 17 decembrie 2023 de către IMAS – MARKETING ȘI SONDAJE şi MERCURY RESEARCH. În cadrul cercetării s-a măsurat audienţa posturilor de radio la nivel naţional, urban, rural şi în municipiul Bucureşti, pe un eșantion de 10.165 persoane.
Măsurarea audienţei posturilor de radio încadrul SAR s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare existente pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research).