TAROM a primit aproximativ 600 de cereri pentru despăgubiri după protestul piloților
Mai mulți piloți TAROM s-au declarat inapți de zbor la data de 8 iulie.
Articol de Ana-Maria Anitoiu, Publicat: 17 Iulie 2024, 09:22 • Actualizat: 17 Iulie 2024, 12:27
Compania TAROM a primit aproximativ 600 de cereri pentru despăgubiri după ce mai multe zboruri au fost anulate pe 8 iulie, când mai mulți piloți s-au declarat inapți de zbor, în cadrul unui protest neoficial față de nivelul salariilor și condițiile lor de muncă.
TAROM a transmis că cele mai multe dintre cererile formulate nu prezintă date complete pentru inițierea plăților. Reprezentanții companiei au precizat că este nevoie de informații suplimentare privind numele pasagerului, numărul zborului, o copie a biletelor de călătorie și codul rezervării. Dacă este cazul, este nevoie și de dovada plății pentru cheltuielile suplimentare.
Două opțiuni de achitare a despăgubirilor
Totodată, potrivit TAROM, pasagerii ale căror zboruri au fost anulate trebuie să menționeze pentru ce modalitate de compensare optează: bani sau voucher electronic, potrivit Radio România Actualități.
Compania a pus la dispoziție o adresă de e-mail,despăgubireoptiulie@tarom.ro, unde clienții pot trimite toate datele necesare ce trebuie să fie însoțite de cele referitoare la contul bancar, în cazul în care optează pentru plata în bani.
Compensația are o valoare cuprinsă între 250 și 750 euro, în funcție de tipul zborului anulat și modalitatea aleasă pentru despăgubire.
Citește și: TAROM va despăgubi pasagerii afectați de anulările de zboruri de luni, în anumite condiții