Nouă tentativă de fraudă în numele ANAF
Agenţii Fiscului nu solicită, prin telefon, date personale cum ar fi cele cu privire la conturi bancare, CNP-uri, plăţi, credite, recuperare de sume sau alte informaţii supuse secretului fiscal.

20 Noiembrie 2023, 19:31
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală atrage atenția că funcţionarii săi nu interacţionează cu contribuabilii prin intermediul call center-ului instituţiei.
De asemenea, agenţii ANAF nu solicită, prin telefon, date personale cum ar fi cele cu privire la conturi bancare, CNP-uri, plăţi, credite, recuperare de sume sau alte informaţii supuse secretului fiscal.
Potrivit Radio România Actualități, precizările apar în contextul în care Fiscul a primit sesizări din partea mai multor contribuabili care spun că au fost sunaţi de pe un număr care figura drept Call Center ANAF.
Apelanţii s-au recomandat ca fiind de la Serviciul Antifraudă şi le-au solicitat victimelor date personale şi financiar-bancare.
Recent, Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) atrăgea atenția asupra înmulțirii tentativelor de înșelăciune pe YouTube, dar și că platformele de rezervări online sunt ținta unei noi campanii de phishing.